Panorama Żółkiewska

ul. Krótka 3
22-335 Żółkiewka
tel./fax: 84 68 31 728
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Polecane linki

Aktualności

Wycieczka do Warszawy 11.08.2016 r.

11 sierpnia 2016 roku Ośrodek Kultury w Żółkiewce zorganizował jednodniowy wyjazd wakacyjny dla dzieci do Warszawy. Pierwszym punktem zwiedzania było Stare Miasto.  Na Starówce podziwialiśmy Kolumnę Zygmunta III Wazy, Zamek Królewski, piękne kamienice. Następnie udaliśmy się na rynek, gdzie znajduje się pomnik Warszawskiej Syrenki. Pani przewodnik przybliżyła nam różne legendy i warszawskie opowieści. Bohaterami spaceru po Starówce były duchy, zjawy, potwory, diabły i inne stwory. Dowiedzieliśmy się jak Kwasiżur pokonał diabła i jak Jan Twardowski oszukał króla oraz na czym polegał zawód kata. W dalszej kolejności przeszliśmy pod Pałac Prezydencki, gdzie zrobiliśmy pamiątkowe zdjęcie.  W końcu dotarliśmy na Grób Nieznanego Żołnierza, gdzie akurat odbywała się zmiana warty. Po tak wyczerpującym spacerze udaliśmy się na obiad. Po krótkim odpoczynku pojechaliśmy autokarem do zoo. Dzieci chętnie oglądały różne gatunki zwierząt m.in.: lwy, pingwiny, słonie, niedźwiedzie polarne, żyrafy. Niektórzy po raz pierwszy mogli zobaczyć rekina. Ostatnim punktem programu było zwiedzanie Stadionu Narodowego. Pani przewodnik oprowadziła nas po najciekawszych miejscach opowiadając ciekawe sportowe historie. Wycieczka kierowała się ,,trasą piłkarza’’. Dodatkową atrakcją była możliwość strzelenia piłki do bramki oraz wejście na najwyższy punkt obiektu. Dzieci były zachwycone stadionem, chcąc utrwalić tę chwilę robiły mnóstwo pamiątkowych fotografii.

Gmina Żółkiewka

RTPŻ

BIP

Dom Kultury+

Gościmy

Odwiedza nas 22 gości oraz 0 użytkowników.

Visitors Counter

179634
DzisiajDzisiaj8
WczorajWczoraj146
W tym tygodniuW tym tygodniu954
W tym miesiącuW tym miesiącu4003
Wszystkie dniWszystkie dni179634

Copyright © 2012 - Ośrodek Kultury Samorządowej w Żółkiewce.